GHID DE UTILIZARE A PLATFORMEI ONLINE






Navigarea în cadrul portalului

Navigarea în cadrul portalului se realizează cu ajutorul meniului din partea superioară a siteului. Majoritatea informațiilor din portal pot fi vizualizate fără a fi necesar ca utilizatorul să fie logat în cont - există totuși pagini ce nu pot fi accesate decât după logare (în special zonele care contorizează activitatea cursanților referitoare la parcurgerea cursurilor din portal și la timpul petrecut pe platformă și paginile private prin care utilizatorii au acces la mesajele interne, informațiile referitoare la datele personale și la activitățile efectuate în cadrul portalului).

Condiții de utilizare

Condițiile de utilizare a platformei sunt specificate în pagina "Termeni și condiții de utilizare" ce poate fi accesată folosind meniul dedicat din partea inferioară a portalului. Recomandăm tuturor utilizatorilor să citească informațiile prezentate în această secțiune înainte de a începe activitatea pe portal.

Înregistrarea unui cont nou

Pentru a crea un cont în cadrul platformei accesați linkul FORMULAR DE ÎNSCRIERE din pagina de pornire. Veți fi redirecționați către o pagină ce conține un formular de înscrieri. Completatați formularul cu datele corecte și apăsați butonul de trimitere. În scurt timp veți primi un mesaj pe adresa de email menționată în formular ce conține informații referitoare la logarea în cadrul portalului. Pentru logare se va utiliza adresa de email ca nume de utilizator și parola generată și transmisă utilizatrului prin email. Parola generată inițial poate fi modificată în orice moment de către utilizatorul platformei.

Recuperarea parolei

Dacă ați uitat parola este posibil să generați o parolă nouă pentru a avea din nou acce la contul dumneavoastră. Pentru a genera o parolă nouă este necesar să accesați secțiunea Recuperare parolă aflată în prima casetă din coloana din partea dreaptă a portalului.

Editarea datelor personale

După logarea în portal utilizatorul are posibilitatea de a modifica informațiile referitoare la contul personal (există și informații ce nu pot fi modificate de către utilizator, de ex. adresa de email care este folosită la identificarea în cadrul portalului. Dacă apar situații excepționale în care este necesar să schimbați și alte informații înafara celor ce por fi modificate cu ajutorul formularului din portal că sugerăm să vă adresați administratorului platformei utilizând formularul de contact). Pentru a edita datele personale este necesar să accesați secțiunea Editează datele personale aflată în prima casetă din coloana din partea dreaptă a portalului.

Schimbarea parolei

După logarea în portal utilizatorul are posibilitatea de a schimba parolă corespunzătoare contului personal. Deoarece parola generată inițial este greu de reținut vă sugerăm să o schimbați după accesarea contului dvs. Pentru a evita eventualele neplăceri provocate de o accesare neautorizată a contului dvs. vă sugerăm să nu folosiți o parolă ușor de intuit (se recomandă să se utilizeze în compunerea parolei atât litere mari și mici cât și cifre și caractere speciale). Pentru a schimba parola corespunzătoare contului dvs. este necesar să accesați secțiunea Schimbă parola aflată în prima casetă din coloana din partea dreaptă a portalului. Formular respectiv va solicita să specificați parola curentă a contului și noua parolă pe care intenționați să o utilizați în continuare pentru logarea în portal.

Cursurile din portal

Cursurile listate în cadrul portalului pot fi accesate prin intermediul meniului Cursuri. În această pagină veți găsi informații referitoare la cursurile existente pe platformă. Pentru a începe un anumit curs este nevoie să accesați secțiunea Înscrie-te la curs corespunzătoare cursului ales. După înscriere veți putea parcurge modulele online ale cursului și veți putea rezolva cerințele referitoare la evaluare corespunzătoare cursului selectat. De asemenea veți putea discuta pe forumul corespunzător cursului cu celelalte persoane implicate. Timpul petrecut pentru parcurgerea cursului și a cerințelor referitoare la evaluările corespunzătoare va fi contorizat și va putea fi vizualizat în secțiunea de statistici generale ale contului de utilizator.

Timpul de lucru

Un utilizator înscris pe platformă poate utiliza resursele acesteia fără a avea restricții de timp. În perspectiva realizării cu success a activităților de evaluare corespunzătoare cursurilor online utilizatorii trebuie să utilizeze platforma pentru un anumit interval de timp, specificat în descrierea fiecărui curs listat în portal și contorizat în mod automat. Situația referitoare la timpul petrecut în cadrul platformei va putea fi vizualizată în secțiunea de statistici generale ale contului de utilizator (secțiunea Cursurile mele). Aici veți putea vizualiza atât timpul total acumulat cât și timpul asociat fiecărui curs în parte. Timpii de lucru se înregistrează adunând timpii corespunzători unei sesiuni de lucru (în cadrul portalului timpul va fi contorizat de la accesarea contului de utilizator și până la ieșirea din cont, în timpul parcurgerii cursurilor timpul de lucru va fi contorizat de la accesarea cursului și până la închiderea sesiunii de lucru cu ajutorul butonului Închide sesiunea de lucru, aflat în colțul din dreapta sus).

Rezolvarea temelor

Temele propuse de către traineri vor fi redactate în format electronic și vor fi încărcate în portal. Trainerii vor avea acces la fișierele încărcate de dvs. și vor derula activitățile de evaluare. Nu aveți posibilitatea de a șterge sau înlocui o temă pe care ați transmis-o spre evaluare.

Comunicarea în cadrul portalului

În cadrul platformei se poate comunica prin intermediul formului integrat in portal sau prin modulul dedicat comunicațiilor interne. Prin intermediul acestui modul veți putea vizualiza mesajele pe care vi le-a trimis trainerul dvs, și puteți de asemenea să trimiteți mesaje către trainer.